2013. július 23., kedd

Change My Life - Csak Egy Kis Visszatérő.

Sziasztok! Gondoltam örömet okozok nektek és hoztam egy kis meglepetést, ami nem más, mint Egy amolyan "Visszatérő", vagy "Emlékeztető". Jó olvasást és kérem a végén kommentálni! ♥ -Szikraa.♥


2016. Július 23. 

Perrie Edwards

Az élet olyan, mint egy végtelennek tűnő fénysebességgel mozgó hullámvasút. Mindenkinek más ideig tart. Van, akinek túlságosan is sokáig, de van, aki még élvezni sem tudja, mert túl hamar véget ér.
Az én hullámvasutam három másik lányéval kapcsolódott össze. Mindent együtt élünk meg, immáron már hatodik éve. Még akkor is ott vagyunk egymásnak, amikor még élni sem akarunk és nem érdekel senki és semmi. Én is ilyen helyzetben vagyok most. 
Közel hat éve. Hat rohadt éve, hogy megismertem a fiút, akiért bármire képes lettem volna. Zaynt. Sok szempontból tökéletes volt. Vele kezdődött el igazán az életem.
Egy hete azonban jobban összevesztünk, mint bármikor. Tudjátok, 3 éve össze költöztünk egy közös házba Zaynnel és Hatchi pedig a mi közös kiskutyánk lett. 
Szóval.. összevesztünk. Az utóbbi időben szinte minden nap veszekedtünk valamin, de ez a vita mindenen túl ment...

*Vissza emlékezés*

-...Undorító vagy Zayn! Bárcsak soha az életben ne ismertelek volna meg! Elegem van, hogy állandóan veszekszel velem valamiért, pedig igazán nem lenne okod hisztizni, mert szinte minden második nap koncertekre jársz, ami nem csak Little Mix, a legdrágább szórakozóhelyekre hívnak el bennünket és, ha ez még nem lenne elég, akkor egy kibaszott sztár a barátnőd! Ezt most nem azért mondom, mert nagyra lennék vele, hanem azért, hogy tisztában lehess azzal, hogy nem egy férfi lenne a helyedben, szóval rohadtul semmi okod nincs a vitatkozásra! - kiabáltam vele, miközben követtem lefelé a lépcsőn. 
-Igen Perrie. És ki csinált belőled sztárt? Ha én nem nevezlek be abba a tetves tehetségkutatóba, akkor most nem tartanál ott, ahol tartasz! Szóval nekem köszönheted - reagált Zayn és elég ideges volt, de még csak egy kicsit emelte fel a hangját.
-Lehet, de igazán beláthatnád már azt is, hogy gusztustalan dolog, amit csinálsz velem! Minden áldott nap találsz valamit, amin összeveszhetsz velem, és amiből tuti, hogy sértődés lesz. Számold már meg Zayn, hogy hányszor vágtad a fejemhez, hogy neked köszönhetem ezt az egészet! - forgattam a szememet.
-Sokszor. Sokszor és ezt nagyon jól tudom. De tudod, hogy miért vágom mindig a fejedhez? Mert rohadtul el vagy szállva! Úgy csinálsz, mint aki maga az isten, közben meg sehol semmi. Visszataszító - grimaszolt.
-Visszataszító? El vagyok szállva? Érdekes, hogy több millió ember közül csak te gondolod így! Fogd vissza azt a rohadt nagy féltékenységedet! Csak mert te nem értél el ennyit és soha nem is fogsz attól én még lehetek sikeres - igazán nem akartam ezt mondani, mert szeretem, de annyira ideges voltam....
Valahogy kikerültünk a kertbe és a medence szélén állva veszekedtünk.
Amikor Zayn felfogta, hogy mit mondtam szemmel láthatóan ideges lett. A jobb tenyere egyszer csak meglendült és az arcomon csattant. Én felszisszentem fájdalmamban. 
Amint felnéztem Zaynre láttam az arcán a megbánást. Valahogy hidegen hagyott így egyetlen könnyed mozdulattal belöktem őt a jéghideg vizű medencébe.
Fogtam magam, berohantam a házba, elővettem egy sporttáskát és összedobáltam a cuccaim egy részét. 
-Perrie te észnél vagy? Beborítasz a medencébe?? - emelte fel velem a hangját, amikor bejött csurom vizesen a házba.
-Na te csak ne dorgálj engem Zayn! Mégis ki ütötte meg a saját barátnőjét? Tudod mit? Elmegyek innen a fenébe. Nem tűröm el, hogy te, éppen te, akivel 6 kibaszott éve vagyok együtt ennyi idő után megüssön. Én bíztam abban, hogy nem leszel ilyen elvetemült fasz, de úgy tűnik hiába minden. Elköltözöm innen és vége - kiabáltam.
-Ilyen könnyen eldobnál egy 6 éves kapcsolatot? Hát, minden esetre igen jól eljátszottad a szerető barátnő szerepét - püffögött Zayn.
-Én nem játszottam el semmit Zayn. Szerettelek és mindig is szeretni foglak, ezt te is nagyon jól tudod, de kibaszottul elegem van abból, hogy megpróbálj irányítani és dedós módjára kezelj - nagyon rosszul esett, hogy azt mondta, hogy sosem szerettem.
-Jó, oké. Akkor menj el! Hagyj magad mögött mindent, ami valaha fontos volt, amiért eddig küzdöttél. Jobban is teszed. Végül is én csak hat éve támogatlak, szeretlek és hat elbaszott éve dugsz velem - egyre hangosabban kiabált velem.
-Igen. Hat éve. Épp ez az. Hat éve te vagy az egyetlen férfi az életemben és egy percre sem hagytalak el, pedig kurvára lett volna rá lehetőségem akár nálad jobbat is találni, de én melletted maradtam, mert kibaszottul szerelmes vagyok beléd, annak ellenére is, hogy újabban úgy viselkedsz velem, mint egy rabbal. Nem vagyok a játékod, sem a kurvád, hogy ezt tedd velem!
Felkaptam a cuccomat, belebújtam a cipőmbe és elhagytam a házat. Még egyszer visszanéztem a kapuből és csak az láttam, hogy Zayn ledöbbent arccal áll a bejárati ajtóban.

*Jelen*

Ez a veszekedés már egy hete volt. Az óta egyetlen szót sem váltottam Zaynnel ő pedig, mint az óvodások, Mindig valamelyik srácon keresztül üzenget nekem.
A vita után Jesy-hez mentem. Ő vigasztal engem. Folyamatosan sírok egy hete. Nem tudom abba hagyni a könnyek hullatását. Teljesen ki vagyok akadva. Látni akarom Zaynt, de mégsem. Érdekelne, hogy mi van vele, de valahol legbelül legszívesebben megölném. De szeretem...

2016 Szeptember 30.

Zaynnel megbeszéltük a dolgokat, de közel sem lett olyan jó a vég, mint gondoltam. Végleg szakítottunk. Elköltöztem a házból, vittem magammal Hatchi-t és minden cuccomat. Zaynnel már egyáltalán nem tartjuk a kapcsolatot. Szeretném, ha minden a régi lenne, de ez sajnos már lehetetlen. Többé nem ébredek mellette, többé nem érzem az illatát... Nem látom, ahogy rám mosolyog, mikor meglát. Ezek és a csókjai hiányoznak a legjobban.
De ezek már nem lehetnek újra az enyéim.
A karjai talám már más nőt ölelnek, ajkai már mást csókoltnak és mosolya sem nekem ragyog többé.
Vége. Ennyi volt. Leáldozott a szerelmünk.
Az én életem hullámvasútjának ez a része véget ért és soha többet nem tér vissza.
Bele fogok halni...

Remélem tetszett ez a kis apróság. Komikat kérnék!  További kellemes nyári szünetet és pihenést mindenkinek! 
-Szikraa.♥♥

2 megjegyzés:

  1. nagyon jó "rész"lett! Kár, hogy így ért véget!Azt hittem happy end lesz. de kell egy kis újdonság is nem igaz?

    VálaszTörlés
  2. Ne már, hogy ez a vége :( Béküljenek ki! Happy end legyen!

    VálaszTörlés