2013. március 18., hétfő

Chapter 1.~Meghívás Egy Bulira :3

Augusztus 29-e van. Még két nap és suli..A szomszédból pedig kamasz fiúk tombolását hallom. Már lassan egy hónapja itt lakunk, de szinte senkit nem ismerek. Még a szomszédokat sem. Ez az oka annak, hogy fogalmam sincs arról, hogy kik szórakoznak a szomszédban.
Felmértem kint a terepet. A nap hét ágra sütött, ami igen ritka ezen a hatalmas Brit szigeten.
Gondoltam kimegyek, és ki élvezem ezt a gyönyörű időt és napozok egyet. Fürdőruhában. Kint a fűben leterítettem egy plédet, hasra feküdtem, és behunytam a szememet.
Lehet, hogy el aludtam a napon, mert már csak arra keltem, hogy a hátamat hideg víz éri.
Felsikoltottam és felpattantam a helyemről. Arra felé kaptam a fejemet, ahonnan a víz érkezett a hátamra.
-Basszus, ti mi a jó francot műveltek?!- visítottam.
-Bocsi szöszi. Csak megnéztük, hogy még élsz-e.- nevetett egy göndör hajú srác.
-Mi van Hazza? Csajozunk, csajozunk??- vihogott a másik srác, akinek szőke haja volt.
-Nyugi már Horan!-fordult hátra a göndör és belökte a haverját a vízbe. -Amúgy Harry vagyok.- mutatkozott be.
Én közelebb léptem és kezet nyújtottam.
-Perrie Edwards.-mosolyogtam.
-Pezz kislányom!!! Gyere be!!- kiabált ki apám.
-Öhm... nekem.. most... mennem kell.. Bocsi. Sziasztok.- integettem és beszaladtam a teraszajtón.
-Na, mi az? Megismerkedtél a szomszédokkal??-kérdezte anyám viccesen.
-Meg. jó fejek.-mosolyogtam.- Hol van apa? És miért keresett?
-Segíteni kéne neki. Tudod, üzleti tárgyalásra megy és nincs ideje elvinni autómosóba a kocsit. Nem akarod lemosni??-kérdezte anyám nagy, barna, boci szemekkel.
-Dehogy is!! Inkább elviszem én gyorsan le mosatni. De én hozzá nem nyúlok most az tuti...-nevettem.
-Akkor vidd el kicsim!- dobta a kezembe apám a kulcsot.
-Hát te eddig hol voltál apu??
-Készülődtem. De akkor siess kérlek, mert egy órán belül indulnom kell.
-Okés, okés. Felkapok egy felsőt meg egy rövid gatyát.-mondtam és felmentem a szobámba. Felkaptam a kedvenc gatyámat meg egy fehér felsőt és már mentem is.
A legközelebbi autómosóban le mostam a kocsit, mindössze 3 fontért és már mentem is haza felé.
Be sem álltam a garázsba, hogy apámnak ne kelljen a kiállással húzni az időt, fogtam, leparkoltam, és mentem be.
-Húú, Pezz gyors voltál. -apu.
-Remek, de most már felmegyek oké? Ha kellek szóljatok.- mondtam és felrohantam a szobámba.
Leültem a gép elé és beraktam valami zenét.
Éppen nagyban írogattam, amikor anyám kiabált nekem fel az emeletre.
-Peeeeeezz!! Keresnek!!
-Jövök!!-kiáltottam, és mint a villám, úgy rohantam le a lépcsőn.
A bejárati ajtóhoz rohantam, anyu pedig viccesen nézett rám.
Az ajtóban Harry és a négy haverja állt. Én kérdően néztem rájuk.
-Kicsim, én bemegyek.-mosolygott anyu és beosont.
-Hát ti?? Amúgy... csak Harry nevét tudom, úgyhogy lennétek szívesek legalább annyit mondani, hogy, hogy hívhatlak titeket?-vigyorogtam.
-Niall vagyok.- a szőke.
-Én Louis.-a csíkos pólós.
-Én Liam.- a fura hajú.
-Én meg Zayn..-mutatkozott be a rekedtes hangú, sötétebb bőrű, helyes fiú.
-Öhmm... o..oké..-dadogtam.
-Na szóval, csak át akartunk hívni.. tudod, vannak nálunk most már páran, mert szülinapot ünnepelünk, szóval... nem jössz át???- Harry.
-Háát... kinek a szülinapja van? Nem hiszem, hogy illendő lenne csak úgy oda állítanom, hogy senki nem ismer...- vakartam a fejem.
-Nekem van szülinapom. És ezennel én hívlak meg..-vigyorgott szélesen Liam.
-Hát, oké.. Akkor... ti menjetek vissza és én fél óra múlva ott leszek -nevettem.
-Jólvan. Akkor várunk. Szia.- köszöntek el.
-Sziasztok! Sietek!- mondtam és bevágtam az ajtót.
-Na mi van kicsim??-anyu.
-Semmi. Buliba megyek.
-HOVÁÁ?!- kerekedett ki anyám szeme.
-Csak ide a szomszédba. A srácok meghívtak egy kis szülinapi bulira. Na megyek készülni!-és fel mentem.
Felvettem valami csinosat, és mégis kihívót. Egy vízálló sminket feldobtam és mentem is
   
Sietve át szaladtam és bementem a házba. Nem voltak sokan, de éppen elegen. Elindultam befelé az emberek között, fülig érő szájjal.

Bocsi, hogy az első rész ennyire kis rövidke lett, de ez még csak amolyan bevezető volt. Remélem tetszett! kommenteket kérek szépen! :D -Szikraa.

3 megjegyzés: