2013. március 20., szerda

Chapter 2.~ Buli.

Beljebb mente a hatalmas házba, ahol a zene hangosan dübögött. Az ismeretlen arcok között valamelyik fiút kerestem.
Egyszer csak két kezet éreztem a derekamon.
-Véégre itt vagy!-mosolygott Louis.
-Jézusom, a frászt hozod rám!- vihogtam.
-Azta. Csini vagy...-nézett rajtam végig elismerően.
-Uhm.. köszi. A többi srác merre?- kérdeztem.
-Azt tudom, hogy Niall és a barátnője Jade a medencében vannak. Szerintem e többiek is valahol kint lesznek..-borzolta a haját Louis.
-Okés. Megyek és megkeresem Hazza-t.- és elszaladtam.
Mindenhol Harry göndör fejét kerestem. Amikor megláttam épp Zaynnel iszogattak.
Odamentem és mosolyogva odaléptem a két srác közé.
-Sziasztok. - mosolyogtam.
-Perrie!! Sziaa!!- Harry.- Iszol velünk egyet? -karolta át a derekamat.
-Hmm... Igen, iszom veletek.-mondtam és a kezembe vettem egy poharat, ami csurig volt piával.
-Mire iszunk??-kérdezte Harry.
-Az új barátunkra! Pezzy-re!-Zayn.
Én csak nevetve összekoccintottam velük a poharamat és lehúztam a tartalmát.
-És most, egy kis beavatás abba, hogy milyen is, ha valaki velünk barátkozik!!- lépett mögém Niall, én meg éreztem, hogy rettegnem kell. :D
Megjelent Liam és Louis is. Ravaszul vigyorogtak rám.
-Ne. Nee..- tudtam mire készülnek.
-DEEE!!- kiáltotta el magát Liam, és mind az öten felkaptak.
-Ne máár fiúúk!!! Légyszi neee!!- visítottam nevetve.
Egy pillanatra a kerítésünk felé pillantottam és láttam, hogy anyám távoltól mosolyogva figyel.
-Egy... Két...-számoltak együtt a fiúk engem lóbálva. -Háá'!!-és bedobtak.
Több, mint két méter mély volt a medencének az a része. Én nyitott szemmel úsztam fel a felszínre.
Mindenki, aki ott volt, visítozott, ujjongott, tapsolt, és sorra ugráltak be a medencébe.
Beugrott Zayn is én meg odaúsztam hozzá és a nyakába kapaszkodtam a mély vízben.
-Na mi van?- kérdezte idióta vigyorral.
-Jaa, semmi!!- mondtam és a vállánál lenyomtam a víz alá.
Amikor feljött, megrázta a fejét, így eddig tökéletesen belőtt hajából vízcseppek hullottak szanaszét.
-Ezt még megkapod!- úszott újra felém.
-Várj! Előbb hadd vegyem le a ruhám!-itt furán, de perverzen nézett rám.- Ez alatt fürdőruha van.- keserítettem el, mire ő lebiggyesztette ajkait.
Kiúsztam a medence szélére, kimásztam, kissé elvonultam, és levettem a ruháimat, majd visszaugrottam.
-Niall, nem akarod bemutatni az új haverotokat? -jött Niall mellé egy szép, különleges arcú lány.
-Jaa, de. Jade, ő itt Perrie az új szomszéd és ismerős, Perrie ő itt Jade a barátnőm.- biccentgetett köztem és a lány között Niall.
-Szia! - köszönt mosolyogva a lány.
-Szió!- köszöntem vissza vidáman.
-BOMBAAAAA!!!- hallottam meg Harry hangját, és ahogy hátra néztem láttam, hogy éppen ugrani készül.
Nagyjából bemértem a szememmel a távolságot és éppen rám érkezett volna, ezért mielőtt landolt volna a vízben, lebuktam a víz aljára.
Harold becsapódott én meg éppen csak elúsztam a lába elől. Ha nem teszem, igen csúnyán oldalba rúgott volna. De csak VOLNA. MUHAHAHAA!! :DDDD
-Basszus Harry!- röhögtem, amikor én is felértem a levegőre.- Majdnem rám ugrottál, aztán meg majdnem oldalba rúgtál. Néha vigyázhatnál.- figyelmeztettem vihogva.
-Juuuj, bocsii!!- libbent ide mellém és megölelt.
-Jól van. Amúgy, hol van Liam?? - kérdeztem és körbenéztem. Liam sehol.
-Nem tudom. - Louis.
-Megkeresem.-mondtam és kimásztam a medencéből.
Kezdett besötétedni. Én úgy, ahogy voltam, kikászálódtam a medencéből és elindultam befelé a házba.
Nem volt bent már senki. A hatalmas hátsó kertben nyüzsgött a csapat. Aztán egy lány és egy fiú hangját hallottam meg az emeletről, ahogy veszekszenek. Lassan felmentem az emeletre és a lány idegesen leviharzott velem szemben a lépcsőn. Szép lány volt. A haja fékezhetetlenül göndör volt és arca most éppen nem túlságosan boldog.
Liamet hallottam meg fent az egyik szobából.Idegesen morgott.
Kopogtam azon az ajtón, ahonnan őt hallottam.
-Mi van?!- kiabált ki.
-Liam... jól vagy?? Mi történt??- ültem le mellé az ágy szélére, mert láttam, hogy valami nagyon nincs rendben....

2 megjegyzés:

  1. jujjj Enci nagyon, király!!!!
    kíváncs vagyok melyik fiúval fog összejönni!!
    Hamar hozd a kövit! <3 <3

    VálaszTörlés
  2. Wáá. Nagyon jóó lett!!! *-* <3

    VálaszTörlés