2013. március 18., hétfő

Prológus

Sosem hittem volna, hogy egyszer kicsapnak abból az iskolából, amelyikbe járok... Vagyis most már csak jártam. De egy szándékos véletlennek köszönhetően azonnali hatállyal kirakták a szűrömet. Mindezt évzáró előtt egy héttel.
A bizonyítványomat akkor megkaptam és mehettem Isten hírével. Én boldogan vágtam bele a nyárba. Reménykedtem, hogy anyáméknak összejön a munka Londonban és elköltözhetünk ebből a lehangolt, sötét és búbánatos, rohadó kisvárosból : Tyneside-ből.
A nyár első felét unalmamba majd' bele halva töltöttem. De végre, nyár közepén a szüleim megkapták a munkát és azzal a lendülettel költöztünk is Londonba.
Amikor szeptemberben megkezdtem a tanulmányaimat, még fogalmam sem volt arról, hogy mi vár itt rám.
Szerelem, barátság, gyűlölet... Ez változtatta meg az életemet...
Perrie Edwards

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése