2013. június 3., hétfő

Chapter 40.~ Csajok..

Reggel a telefonom rezgésére keltem.
Fogalmam sincs, hogy hogyan került a mobilom a fejem mellé a párnára, de ott volt.
Jade hívott. Azonnal felvettem neki.
-Szia Jadee! - köszöntem kicsit álmosan.
-Szia Pezz! Nincs kedved ma eljönni a csajokkal plázázni? Vagy mondjuk inni egy kávét. Cher is jöhetne - Jade.
-De, persze. Figyelj, én még nagyon kómás vagyok, úgyhogy felhívnád Cher-t te? - kérdeztem a szememet dörzsölve.
-Nem veled lakik? - Értetlenkedett Jade.
-Nem. Ez kicsit hosszú. Majd ma mesélek, na hívd fel és mondjuk 1-kor a pláza előtt? - ütöttem a hasamra az idővel.
-Jó lesz! Összehívom a csapatot. Na pusza! - köszönt is el és letette.
Az éjjeli szekrényre helyeztem a telefont és jobbra néztem. Zayn még mindig édesen szuszogva aludt. Akárhányszor ránéztem hihetetlennek tartottam, hogy ez a férfi az enyém. Nehezemre esik még mindig felfogni, hogy reggelente egy olyan pasi karjaiban ébredek, aki tényleg szeret, nem csak átver és játszik velem. Sosem tudtam, hogy mivel és hogyan érdemeltem ki ezt az emberi Istent, de valahogy biztosan...
Óvatosan kimásztam mellőle az ágyból és ránéztem az órára, ami reggel 11-et mutatott.
Fogalmam sem volt, hogy mit vegyek fel. Végül valamiért egy nagyon szürke ruhaösszeállítás mellett maradtam.
Valamiért most ilyen szürke kedvem volt és semmilyen színe ruha nem tetszett. Az ékszerek sem voltak színesek, azok is mind vagy ezüst, vagy fehér arany, vagy ezüst színű bizsu.
Mikor felöltöztem bevonultam a fürdőbe és gyorsan begöndörítettem a hajamat és sminkeltem.
Mire kiléptem a fürdőből Zayn már felült az ágyban, de még mindig csak ébredezett.
-Szia - mosolyodtam el, amikor megláttam álmost arcát.
-Reggelt. Hová készülsz? - kérdezte, amikor meglátta, hogy teljes harci díszben vagyok.
-Ja, csak elmegyünk a lányokkal a plázába - feleltem.
-Értem. Most ki tudsz menni, mert hétfő van, anyámék meg dolgoznak már rég. Doniya meg a pasijánál van, szóval ne félj! - Zayn.
-Okés - mosolyogtam és rápillantottam az órámra, ami fél 1-et mutatott. - Lekísérsz? - kérdeztem és hozzá bújtam hízelgésképpen.
-Le - vette egy mély levegőt és kirúgta magát az ágyból.
Úgy, ahogy volt, alsógatyában lementünk az emeletről.
-Nem kell a kocsi? - kérdezte Zayn, amikor kinyitottam a bejárati ajtót.
-Nem kell köszi. A pláza 4 saroknyira van innen. Odáig felesleges kocsikáznom - válaszoltam és megöleltem.
-Oké - puszilt a hajamba.
-Akkor megyek, mert elkésem. Szeretlek - csókoltam meg.
-Én is szeretlek. Vigyázz magadra! - Zayn.
-Meg lesz - mosolyogtam és adtam neki ég egy gyors szájra puszit és elindultam.
Busszal mentem, mert az pont a pláza előtt tett le és gyorsabb is volt, mint gyalog.
5 percet vártam, aztán meg is érkezett a megállóba. 10 perc alatt pedig már a pláza előtt is voltam. Távolról észrevettem Jesy-t a bejáratnál.
-Sziaaa Pezz!!!! - ölelt még, amint meglátott.
-Szia Jess! - öleltem vissza.
-Többiek merre? - kérdeztem, amikor nem láttam Jesy-n kívül egyik lányt sem.
-Ők még nem értek ide, de éppen egy perccel ezelőtt hívott Jade, hogy 2 perc és itt vannak, szóval egy perc és itt vannak - nevetett Jesy.
-Itt vannak, itt vannak, itt vannak!!!!! - visítottam, mint egy bolond, amikor megláttam Leigh kocsiját és abban Leigh-et, Chert és Jade-t.
Odarohantunk és megölelgettük őket.
-Hová megyünk? - kérdezte Leigh először.
-Szerintem menjünk ebédeljünk egy sushit a Leroy-ban - vetettem fel.
-Jó ötlet, borzasztó éhes vagyok - adott ki hülye hangot Jesy.
-Én is - Jade.
-Éééén is! - Cher.
-Kajaaaa!! - Leigh.
-5 hülye a plázában - nevettem és elindultunk befelé.
Kajálás közben mindent elmeséltem a lányoknak. Azt, hogy Zaynnél lakom, titokban, hogy miért költöztem el, stb.
-Én meg égen földön bekerestelek otthon te elmebeteg! - Cher.
-Annyira megijedt, hogy senki nem volt otthon, neked meg még a cuccaid sincsenek ott, hogy engem hívott fel sokkos állapotban - szólt Jade és a szájához emelte a két pálcika közé szorított sushit, aztán bekapta.
-Mire van a mobilod, te eszes? - böktem meg Cher-t.
-Jól van na! - tettette a sértődöttet Cherry és ő is bekapott egy falat rizses-halas tekercset.
Miután jóllaktunk végigjártunk pár butikot.
Éppen egy H&M-ből jöttünk ki nevetgélve, amikor Cher beleütközött egy olyan személybe, akivel senki nem akart összefutni ebben az eddig még remek őszi szünetben....


Hellóka!! Remélem ez a rész is bejött! :D
Ezt most azért hoztam korábban, mert hajnali egyig dolgoztam rajta, hogy feltehesem most délután, CSAK MIATTATOK, mert MEGÉRDEMLITEK! ♥(Csak azért tettem fel most délután, mert este már úgysem olvasta volna senki :DD ) 
Gondoltam, nem hagylak cserben benneteket, akik olyan nagy szeretettel olvassátok a blogot, ezért dolgoztam vele nektek.♥
Sok-Sok puszi és rengetek ölelés : -Szikraa.♥

U.i.: Remélem mindenki elolvasta az előző bejegyzést, amiben információkat találtok!!!!

2 megjegyzés: