2013. június 26., szerda

Chapter 47.~ Nem álom. Valóság!

/Néhány hónap múlva/

Hát igen. A sok kemény munka, próba és éneklés meghozta gyümölcsét. Most következik az X-Factor utolsó élő show-ja. Ez lesz az, ami mindent eldönt. Minden alatt azt értem, hogy megváltoztathatja az életünket és akár történelmet is írhat, ha mi leszünk az első csapat a műsor történetében, akik megnyerik ezt a versenyt. Az állások adásról adásra egyre szorosabbak. És mi - vagyis a Little Mix - egyenesen haladunk előre a rivaldafény felé.
A mai napunkat is fárasztó próbák övezték. Rengeteget énekeltünk, és gyakoroltuk az eddig nagyon szépen betanult koreográfiákat.
Már mindenki készen állt. Rajtunk volt a fellépő ruha, a smink és minden. Ez ma már a 3. és egyben utolsó előadás.
A szívem úgy zakatolt, mint a gyorsvonat, amely soha nem áll meg. Borzasztóan izgultam. remegett mindenem és kapkodtam a levegőt.
Gyerünk Perrie! Most kell nagyon bíznod a hangodban! Nem fogsz semmit sem elszúrni, menni fog!- biztattam magamat, miközben lassan mélyeket lélegeztem.
-Hajrá lányok! - lépett oda hozzánk Marcus Collins, aki most jött le a színpadról.
Még hárman voltunk bent. A Little Mix, - vagyis mi -, Marcus Collins, és Amelia Lily.
Marcus most végzett, azaz most mi lépünk a színpadra. Még egy mély levegőt vettem és megöleltük egymást a lányokkal.
Kezünkbe vettük  az ismertetőkkel ellátott mikrofonjainkat. Felléptünk a színpadra és elfogott minket az a lehetetlenül jó érzés, ami ilyenkor szokott. Ezt le sem lehet írni. Egyszerűen annyira csodálatos, amikor minden szem ránk szegeződik mi pedig előadunk... Az már megint egy más téma, amikor odajönnek autogramot kérni, fotózkodni. Akkor úgy érzem magam, mint egy cafat hús az oroszlánok közt.
Szóval énekeltünk. Nem is tudom mennyi ember előtt, de mi négyen ott voltunk a reflektorfényeben és több száz ember előtt hallattuk hangunkat. Ez volt az eddigi talán legélvezetesebb előadásunk. És amikor vastapsot kaptunk a végén mi négyen egymás kezét fogva álltunk és mosolyogtunk. 
-Lányok... Lányok ti tényleg hihetetlenül jók vagytok - állt fel a székéből Louis Walsh, az egyik férfi mentor.
-Lányok.. Én azt hiszem, hogy Perrie közületek a legjobb énekes - kezdte Gary Barlow. Erre én hevesen ráztam a fejemet. Biztos, hogy nem.
-Nos, igen... Egy remek produkciót láthattunk a Little Mix-től - lépett mellénk a két műsorvezető, Dermot O'leary és Kate Thornton.
-Köszönjük - Jade. 
 -Meséljetek, milyen érzés itt lenni a döntőben és a győzelemért harcolni a hangotokkal? -kérdezte Kate Leigh-től.
-Huhh hát.. Elképesztő. Szerintem nincs még négy ilyen szerencsés lány a földön, mint mi. Már az is csoda, hogy idáig eljutottunk, mert valljuk be nálunk sokkal érdekesebb és jobb csapatokat illetve szóló énekeseket küzdöttünk le eddig. Lehetetlenül jó érzés - válaszolt Leigh mindenki nevében.
Mi többiek csak helyeslően bólogattunk.
-Rendben, menjetek ki a pihenőbe, nemsokára eredményhirdetés - mosolygott Dermot.
Mi engedelmesen elhagytuk a színpadot, leadtuk a mikrofonokat és elvonultunk. Ettünk ittunk és beszélgettünk.
***
Kint vagyunk a színpadon. Amelia Lily kiesett és most hozzák meg a végső döntést köztünk és Marcus Collins között.
Marcus az ő nemtorával Gary Barlow-al, mi pedig a mienkkel, Tulisával.
-Ide is elérkeztünk. Az utolsó adás és végre eldől, hogy ki lesz a 2011-es X-Factor győztese - Dermot. - Azt hiszem mindenki tűkön ülve várja, hogy mi lesz a vége ennek a hajcihőneh, úgyhogy nem is húzom tovább az időt. Az idei X-Factor abszolút győztese nem más mint.....- hatásszünet, amely feszült némaságban telik.- A Little Mix! - nyögte ki végül a mi nevünket.
Várjunk csak. A mi nevünket? Komolyan azt mondta ; Little Mix?!
Amikor felfogtam ugrálni kezdtem örömömben, mint ahogy a társaim és a mentorunk is.
Elképesztő. Szinte fel sem fogom, hogy megnyertük. Nem tudom megérteni ép ésszel, hogy hogyan történhetett ez. Annyira... annyira mesébe illő. Mint egy tökéletes álom, amelynek sosincs vége.
Ránéztem a lányokra. Mindenki sírt örömében. Még én is. Nem. Ez lehetetlen. Tényleg mi nyertük volna az egészet? Mi vagyunk az első lánycsapat, sőt egyáltalán az első csapat, aki megnyerte ezt a tehetségkutatót? Ennyire elismerne minket az egész Brit sziget? Ezek szerint igen.
Sosem hittem volna, hogy egyszer ide jutok velük. Velük, akiket mostanra már a legjobb barátnőimnek és valamilyen szinten a kollégáimnak tekinthetek.
-És most pedig a Little Mix következik a győztes dallal - jelentette be Dermot.
A mentorok, és a műsorvezető otthagytak bennünket a színpadon i pedig egymás kezét fogva láttunk neki a győztesek dalának, ami a 'Cannonball' nevet kapta, csakúgy, mint a legelső kislemezünk is, amit már most a kezünkben tarthatunk.
[Írói megjegyz. : Ezt nézd meg, mielőtt tovább olvasol!!]

A dalunk végén mindenki felrohant a színpadra. A szüleink, a lányok testvérei... Még a srácok is itt voltak.
-Zaayn! - ugrottam a karjaiba, mire ő nevetve felemelt. -Nagyon nagyon nagyon hálás vagyok neked - sírtam a vállába.
-Ne legyél hálás! Csak azt tettem, amit a legjobbnak éreztem. És tényleg ez volt a legjobb - motyogott Zayn és megcsókolt.
Még életemben nem voltam ilyen boldog. Remélem ezzel a győzelemmel tényleg véglegesen megváltoztatom én és mások életét.
-Ti vagytok a legjobbak. Tudtam, hogy győzni fogtok - Zayn.
-Imádlak Zayn Jawaad Malik! - visítottam boldogan egyszerre sírva és nevetve.
-Én is Pezzy - simogatta meg a hátamat Zayn.
Ezek után még sok mindenkit végig ölelgettem. Anyukám szeméből büszke örömkönnyek potyogtak.
Folyamatosan engem és a lányokat dicsért. Már kezdtem kicsit zavarban lenni.
Az X-Factor és a győzelem után nem volt más hátra, mint egy nagyot bulizni ezzel együtt megünnepelni, hogy a Little Mix a tehetségkutatóban ilyen hihetetlenül fényes, álomba illő diadalmat aratott...

Sziasztok! 
Egész éjszaka írtam ezt a részt, ugyanis Little Mix X-Faktoros videókat néztem és annyira megragadott, hogy nem tudtam abbahagyni az írást.
Lehet, hogy nem 50 rész lesz a történet. Sőt szinte biztos, hogy a 48. résszel lezárok mindent. De ez csak SZINTE biztos, ami azt jelenti, hogy lehet, hogy lesz még valami ötletem, ami egyenlő azzal, hogy kicsit több rész lesz. Na jól van nem rizsázok itt nektek többet. Remélem tetszett ez a rész! Chatben is írhattok kommentárokat! Köszönöm, puszi: -Szikraa.♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése