2013. június 25., kedd

Chapter 46.~ Az X..

"Mély levegőt vettem és nehezen bólintottam egyet.
Zayn megcsókolt és indultunk is...."


Két kocsival mentünk, mivel elég kényelmetlen utazás lett volna, ha egy kocsiba tuszkoljuk be magunkat tízen.
Harry vezette az egyiket, Louis pedig a másikat.
Én és Zayn a Harry által vezetett Range Rover Jeep hátsó ülésén foglaltunk helyet, természetesen egymás mellett.
-Elárulod végre, hogy hová viszel, amihez mindenkinek így ki kellett nyalnia magát? - kérdeztem mosolyogva.
-Nem. Mindenki tudja, csak ti lányok nem.... Illetve Cher tudja, de tartani fogja a száját - nevetett Zayn.
-Jaj, de nem bírom ki! Mennyi idő míg odaérünk?? - kíváncsiskodtam.
-Nem tudom - vont vállat, de tudtam, hogy igazából nagyon is tudja. - De ne legyél kíváncsi édesem, mert hamar megöregszel - simított végig az arcomon egy szívdöglesztő félmosoly kíséretében.
-Na kösz - prüszköltem.
-És most, bekötöm a szemedet. És Jade-ét is - jelentette ki Zayn.
Igen, Jade ült mellettem, ugyan is én voltam középen, lévén, én vagyok a legalacsonyabb.
Zayn elővett két puhának látszó kendőszerű anyagot és a szemem elé tette, majd a fejem hátulján bekötötte. Utána átnyúlt előttem és valószínűleg Jade szemét is eltakarta.
Ezek után csak csöndben vártuk, hogy odaérjünk. Zayn, Harry és az anyósülésen ülő Niall szépen eltársalogtak, nevetgéltek, mi pedig Jade-vel egymás kezét szorongatva sutyorogtunk.
Aztán Harry egy hatalmasat fékezett.
-Itt vagyunk, hölgyeim és uraim - jelentette ki Harold.
-Most már levehetem ezt az izét a szememről? Kezd idegesíteni - Jade.
Erre kicsit elnevettem magam.
-Nem vesz le senki semmit! - Zayn. - Egészen addig, amíg nem Pezzy ruhájáról van szó...  -tette hozzá kicsit halkan, mire én oldalba böktem. Erre ő csak kuncogott.
-Itt van mindenki? - hallottam meg Liam mély hangját.
-Ühüm - szólalt meg Harold.
-Akkor menjünk - fogta meg a kezem Zayn bennem pedig még nagyobb lett az izgalom.
Csendben ballagtunk és beértünk egy visszhangzó folyosóra.
Csak a lépteinket lehetett hallani. Hangosan nyikorogva nyílt egy ajtó, és bementünk rajta.
A fiúk leültettek bennünket egy kanapéra egymás mellé és levették rólunk a kendőt. Egy öltözőben voltunk.
-Tudjátok lányok, vettük a bátorságot és beneveztünk benneteket....- hatásszünet.- Az X-Fakrotba - jelentette ki Liam.
Mi négyen meg sem tudtunk szólalni. Csak ültünk kikerekedett szemekkel és bámultunk. Én Zaynre, Jade Niallre, Leigh Haroldra, Jesy pedig Louis és Liamre meresztette a szemeit.
-Szerintem készüljetek fel, mert nemsokára valamelyikőtöknek ki kell mennie - szólalt meg végül feszülten Niall.
-Hhhhh - vettem mély levegőt és felálltam.- Vállalom, hogy én megyek ki először. De nagyon remélem Malik - fordultam Zaynhez.- hogy tudod, hogy ezt még nagyon megbánod. De ez minden fiúra vonatkozik. Cher te meg... téged is megszívatlak - mosolyogtam.- De mit énekeljek? - kérdeztem kicsit parázva.
-Ne aggódj, tudni fogod, amint elindult a zene - ölelt át Zayn.
Megadóan sóhajtottam és kiballagtam az öltözőből.
***

Sikerült. Minden remekül ment az X-Faktoros meghallgatáson, bár én borzasztóan pipa voltam Zaynre..
Mind a négyen lányok tovább jutottunk. Hurrá! *Lelkesedés sugárzik. Se.*
Éppen a táborban adott produkció után vagyunk. Én személy szerint félek. Kicsit kezdtem belelendülni abba, hogy itt énekelgetek, és a hangom mindenki tetszését elnyerte. Most leginkább attól félek, hogy a következő szinten, vagyis a táborban már nem vagyok elég megfelelő.
-Négy név van a listámon! - lépett be a terembe, ahol mi versenyzők voltunk egy pasi papírral a kezében. - Jesy Nelson, Perrie Edwards, Jade Thirlwall, Leigh-Anne Pinnock - sorolta. Mi a lányokkal egymásra néztünk és elvigyorodtunk. Érdekes, hogy pont minket négyünket hívtak ki.
Elindultunk a pasas után, aki aztán felküldött minket a színpadra.
-Sziasztok lányok!- köszöntött minket Kelly Rowland, az egyik női mentor. - Arra gondoltunk, hogy szüksége van mindenkinek egy friss, fiatal és szép lányegyüttesre. És ti megfeleltek ennek az elvárásnak. Szóval.... egy bandaként tovább juttok -jelentette ki Kelly, mire mi mind a négyen egymás nyakába ugrottunk.
Tovább jutottunk és csodák csodájára mi négyen legjobb barátnők pont négyen.

***
Gőzerővel készülünk a mentorházban tartott előadásunkra. A mentorunk Tulisa Contostavlos állítólag Jessie J segítségével fog dönteni a sorsunkról. Nagyon izgulunk.
Hosszú ideje keményen próbálunk erre a pár percre, amikor mi kint állhatunk Tulisa és Jessie előtt.
Feszületen sétáltunk ki a nagy ház napsütötte teraszára, ahol egy kanapén ülve Tulisa és Jessie J fogadtak.
-Lányok, mind a ketten kíváncsian várjuk a produkciót. Kezdhetitek - utasított Tulisa mi meg engedelmesen elkezdtünk énekelni.
-Ez hihetetlen volt! - örvendezett Jessie J, amikor végeztünk. Ő végig csendben mosolyogva nézett bennünket.
-Köszönjük lányok, hamarosan mindent megtudunk - Tulisa.
Mi elvonultunk és izgultunk.
Hihetetlen volt ez az egész. És arrébb mentem, ahol senki nem hallott és felhívtam Zaynt.
-Köszönöm - mondtam, amikor felvette.
-Mit? - Zayn.
-Hogy beneveztél ide - mondtam és elmosolyodtam.
-Szóval nem haragszol? - kérdezte némi reménnyel a hangjában.
-Nem - feleltem szelíden. - De most megyek vissza a lányokhoz. Szeretlek.
-Szia, szeretlek - mondta és letettük.
És igaz. tényleg kezdek örülni annak, hogy Zayn és a többiek beneveztek ide bennünket. Máris többet elértem, mint amennyit gondoltam volna magamról.
Boldog vagyok, hogy a dolgok így alakultak....

Sziasztok! Itt a következő rész. 
Tudom, hogy kissé el lett sietve, de tényleg nem tudom, hogy hogyan írjak le dolgokat így minden végéhez közeledve. Igen a végéhez, ugyanis ez volt a 46. rész, ami azt jelenti, hogy még maximum 4-5 rész van a történet végéig.
Kommenteket és értékeléseket elfogadok! Puszi:-Szikraa.♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése