2013. június 9., vasárnap

Chapter 42. ~ Leigh..♥

Éppen, amikor indultunk a lányokkal a plázából, akkor hívott Zayn.
-Szia Baby. Az van, hogy nekem dolgom van a srácokkal. Szóval te vagy azt tudod tenni, hogy otthon óvatosan besunnyogsz a házba, vagy még maradsz a csajokkal - Zayn.
-Otthon vannak mi? - kérdeztem Zayn szüleire utalva.
-Ja - sóhajtott.
-Oké, akkor szerintem átmegyek valakihez... - mondtam.
-Jó... Figyu, majd még felhívlak rendben?
-Rendben. Akkor szia - mondtam és letettem.
A telefonomat a zsebembe csúsztattam és belekortyoltam a kávémba.
-Na? - nézett rám Leigh.
-Ja, semmi. Nem mehetnék át hozzád? - kérdeztem tőle, mert ő volt az egyetlen, akiről még nem tudtam olyasmit, hogy dolga van miután hazamegy.
-De! Hogyne jöhetnél! Még úgy sem voltál nálam... - vigyorgott szélesen.
-Akkor Jade, kidobnál Leigh-nél? - meresztettem felé naagy, boci szemeket.
-Persze! - felelt Jade és bekanyarodott egy utcába, majd megállt. - Tessék!
-Jaa, oké - nevettem és Leigh-el kiszálltunk.
-Köszi a fuvart Princess - adott három puszit Leigh Jade-nek, majd én is.
-Igazán nincs mit. Na sziasztok! - köszönt el én elindult.
-Menjünk be! Szerintem csak anyu van otthon. Meg max talán az egyik nővérem - vont vállat Leigh.
-Oké - mondtam és bementünk a szép házba.
-Halihóó!! - köszönt hangosan Leigh, amikor belépett és lerúgta magáról a cipőjét.
-Szia kicsim - hallottam egy kedves női hangot.
-Itt van Perrie - mondta Leigh az anyukájának, amikor bementünk hozzá a nappaliba.
-Ohh igen? - mosolygott az anyja, amikor meglátom. - Szia Perrie! Leigh-Anne nagyon sokat mesélt rólad. És tényleg olyan gyönyörű vagy, ahogy azt leírta nekem - puszilt meg az anyukája.
-Köszönöm Mrs. Pinnock, de ez igazán túlzás - motyogtam teljesen piros arccal.
-Szerintem nem - vont vállat Leigh. - Na jó...  Anyu, mi felmegyünk. Majd leszünk, sziaa - intett oda az anyjának, majd megfogta a kezemet és a lépcsőn húzott felfelé.
A lépcső után egy hosszú folyosón voltunk, és onnan pedig 6 szoba nyílt.
-Ez a nővérem, Sarah szobája - mutatott az első ajtó felé. - Ez anyuék hálószobája, ez itt egy közös fűrdő, bár nem tudom, hogy minek, mikor mindenki szobájában van egy külön fürdő is, ez apu dolgozó szobája, ez Sian-Lousie, a másik nővérem szobája, ez itt, pedig az én szobám! - nyitotta ki egy díszes szoba ajtaját.
Beléptünk, én meg teljesen meglepődtem. Egy nagyon felnőttes szobában álltam. Nem ilyet néztem volna ki Leigh-ből.
-Hűűha! De szép a szobád! - csodálkoztam el.
-Köszi - mosolygott és levetődött az ágyra.
Én is leültem mellé.
-Amúgy... - kezdett bele valamibe, amikor megcsörrent a telefonja. -Ajh.. Egy pillanat! - mondta, amikor meglátta a képernyőn, hogy ki hívja.
-Okés - mondtam, mire Leigh kiment a szobából, becsukva maga mögött az ajtót.
Én csak ültem és néztem ki a fejemből. Aztán gondoltam egyet és leültem az íróasztalhoz és felnyitottam Leigh gépét.
Beléptem Twitterre. Semmi extra nem történt.
Facebookon sem. mire ezeket megnéztem Leigh vissza is jött.
-Itt vagyok, csak... bonyodalmak... - forgatta a szemét unottan Leigh, mikor ledobta a mobilját az ágyra.
-Milyen bonyodalmak? - kérdeztem vissza kíváncsiságból.
-Ja, semmi, csak Jordan hívott fel, hogy holnap találkozni akar velem - nevetett.
-Na várjunk csak. Ki az a Jordan? - vontam fel a szemöldököm kíváncsian.
-Hát... öhm.. Jordan Kiffin. Elég rég óta ismerem... Konkrétabban már általános óta. És mostanában kezd kissé komolyra fordulni a dolog kettőnk között - ahogy erről a Jordanről beszélt, Leigh teljesen piros lett.
-A mi sulinkba jár? - mosolyodtam el.
-Sajnos nem. De már évek óta át akar jönni a sulinkba, mert állítólag az jobb - Leigh.
-Vagy csak azért akar átjönni, mert te itt vagy és szemmel akar téged tartani - néztem végig Leigh-en sejtelmes fejjel.
-Ugyan már! - bökött meg Leigh nevetve.
-Miért ne? Vagy annyira szép, és szerintem fontos neki, hogy miattad jöjjön át - mondtam biztatóan.
-Hát jó... - kuncogott Leigh és hátra vetette magát az ágyon.
Ezek után egész délután nagyon jól éreztük magunkat. Egészen addig, amíg meg nem csörrent az én telefonom és fel nem vettem. Nem kellett volna reagálnom a hívásra...


Sziasztok! Itt az új rész! Mint tudjátok, idő közben összejött a 10.000 oldalmegjelenítés, amiért én nagyon hálás vagyok nektek. :) És ennek alkalmából kaptatok egy kvízt is tőlem. Nos, eddig elég kevés jelentkező van rá. Aki szeretné, az Facebookon is elküldheti a válaszokat, nem kell e-mailben. Fb címem az elérhetőségeknél megtalálható, vagy a blog olvasói csoportjában.
Kvíz kérdések és szabályok :  http://changemylifewithpezz.blogspot.hu/2013/06/10000-meglepii.html
A Blog FB csoportja (csatlakozni lehet!) : https://www.facebook.com/groups/468592489887591/

Köszönök mindent, Puszi : -Szikraa.♥


1 megjegyzés: