2013. június 5., szerda

Chapter 41. ~ Kiborulás..

-NÉZZ MÁR A SZEMED ELÉ TE KIS NYOMORÉK!! - vonyított Natalie élesen, amikor ő és Cher is a földön landoltak.
-Gondold meg, hogy beszélsz te élettelen plázacica! - sziszegte Jade Cher védelmében.
-Mit kerestek ti itt? - morgott Natalie.
-Vajon mit lehet egy plázában csinálni te észlény?! - tettem fel az ironikus kérdést.
-Te nem kinyírtad magad? Vagy az a penge  kevés volt, hogy megdögölj? Esetleg kell még valami eszköz, hogy végre végleg megszűnj? - Natalie.
-Nat, szerintem állj le! - mondta mű nyugalommal Jesy. - Ez már sok volt. Nem értem, miért kell Pezz halálát kívánni - a mondandója végére érve már elég ideges volt Jess is.
-Miért kell? Jessica gondolj már bele! Elvette a pasimat, a barátaimat, a társaságot, ahová beillettem, a népszerűségemet! Te nem kívánnád a halálát egy olyan cafkának, aki ezt teszi veled? - Natalie.
-Én nem, Natalie. Mert van annyi gerincem és vagyok annyira ember, hogy ne kívánjam még a legnagyobb ellenségem halálát sem. És egyáltalán nem illettél a társaságunkba. És Zayn nem is volt a pasid! Melletted ezer nője volt - forgatta a szemét.
-És szerinted emellett a kis ribanc mellett nincs nője? Zayn nem változik meg ennyire - püffögött Natalie. 
Ez nagyon rosszul esett. Arra a gondolatra, hogy Zaynnek lehet mellettem valakije könnybe lábadt a szemem és az ajkamba haraptam. Mindig is tudtam, hogy nálam sokkal jobbakat is megkaphat egyetlen csettintésre.
-Nincs Perrie mellett senkije! - csattant fel Leigh, aki eddig csöndben meghúzódva állt köztem és Jess között.
-Honnan veszed okoska? - dacolt Natalie.
-Ismerem Zaynt. És már régebben is elmondtam, hogy Zaynen látszik, hogy szereti Perrie-t, szóval nincs szükség arra, hogy te jobbra-balra kavarj - Leigh.
-Pfff... El ne hidd! Figyelj cicám, a nyakamat rá, hogy ha egy kicsit utána jársz a pasidnak megtudnád, milyen is igazából - mondta a szemembe Natalie.
-Tudom, hogy milyen. Én, veled ellentétben nem azért vagyok vele, hogy magamat népszerűsítsem és olyan plázakurva legyek, mint te - egyre idegesebb lettem. Jobban jár, ha hamar lelép, ha nem akar egy pár szép lila foltot a pofájára.
-Figyelj, Natalie, szerintem húzz el a jó bús picsába. Nem ismerlek, de már most undorító féregnek tartalak, pedig nem vagyok az a típus, aki elsőre ítél, de sajnos egy ilyen után nem fogok azzal próbálkozni, hogy jobban megismerjelek. Úgyhogy szerintem takarodj innen, és nagyon ajánlom, hogy hagyd Perriet és Zaynt, különben nagyon csúnyán kapni fogsz! - Cher, mintha a gondolatomban olvasott volna, úgy ejtette a szavakat. Pontosan ezt gondoltam az első találkozásomon Natalieval.
-Mondja ezt...? - Natalie.
-Cher Lloyd, a modell - húzta fel az orrát Cher, mint ahogy Natalie szokta. Cher persze csak viccből.
-Várjunk csak.... MODELL? CHER LLOYD? Jesszusom - kapott a szájához Natalie.
-Na ennyi. Már Cherry is utál téged... Úgyhogy jobban teszed, ha kicsit visszább veszel az arcodból. Puszaaaa!! - intett neki Jade lenéző stílusban és otthagytuk őt mind az öten.
Nevetve távoztunk Natalie közeléből, aki ledermedve nézett utánunk.
-Jesszus. Én tényleg nem vagyok az az első látásra ítélő típus, de ezt nem lehet nem rögtön elítélni - Cher.
-Jogos - emeltem fel a kezemet.
-Na jó, ejtsük Natalie jelentéktelen témáját, inkább találjunk ki valami okosabbat. Mit csinálunk most - sóhajtott Leigh.
Én belül még mindig Zaynen gondolkoztam. Mi van, ha ennek a Natalie-nak igaza van és tényleg kavar mellettem mással? Jó, oké, tudom, hogy szeret és az ő szerelmét soha nem vonnám kétségbe, de mi van, ha mégis? - Csak ilyen gondolatok százai, sőt ezrei cikáztak a fejemben.
-Hahó! Föld hívja Perrie-t! - rázott meg a vállamnál Jade, amikor valószínűleg észrevette, hogy nagyon nem oda figyelek, ahová kellene.
-Öhm... Bocsi..- ingattam tétován a fejemet és pislogtam párat. Úgy éreztem, hogy azzal a 4 szempárral, ami rám szegeződik, most túlterhelődtem.
Az állkapcsom feszes lett, nagyot nyeltem és szó nélkül megfordultam és lassú léptekkel indultam a női mosdó felé.
A fejemben még mindig a Zaynnel kapcsolatos kérdések lebegtek.
Ahogy a fájdalmas gondolat erősödött és hangosodott a fejemben, úgy lettek lépteim gyorsabbak és nagyobbak.
Végül zihálva értem be az igényes wécébe. Fogalmam sincs, hogy mitől ziháltam, de valamitől nagyon.
A mosdó fölé hajoltam és a tükörbe néztem. Elég ramatyul néztem ki. A sminkem már most elkenődve, s a könnyeim nyomán egy szürke csík virított.
Éppen csak abbamaradt a zihálásom, Jade utánam jött a helységbe.
-Pezz, mi a baj?- simogatta meg a hátamat.
-Semmi... Én csak.. Mi van, ha igaza van Natalie-nak Zaynnel kapcsolatban? - kérdeztem és a könnyeimet próbáltam törölgetni.
-Ez hülyeség! Ne hallgass erre a kis szarkeverőre! Szerinted Zayn hagyná, hogy nála lakj, vagy törődne veled ennyire, hogyha nem szeretne teljes szívéből?? - tette fel az ironikus kérdést.
-Nem tudom - ráztam a fejemet.
-Ugyan már Perrie! Te is nagyon jól tudod, hogy Natalie-nak ez a célja! Hogy elbizonytalanítson téged Zayn szerelmében. És te hagyod? Elhiszed neki, amivel Zayn ellen akar téged fordítani? Most komolyan Pezz, bíznod kellene Zaynben - Jade.
-Nem arról van szó, hogy nem bízom meg benne... Csak valahogy... Nem tudom.. - ráztam a fejemet.
-Perrie, bízz meg Zaynben és ne hagyd, hogy Natalie tönkretegyen benneteket. Te és Zayn vagytok az a pár, akiről még én és Niall is példát vehetnénk. Nem tudom, hogy miért, de azt érzem, hogy ti annyira összetartoztok, mint egy kirakós darabjai és nem szabad hagyni, hogy ez a kirakós szétessen. Tudom, hogy ez iszonyat hülyén és csöpögősen hangzik, de nem akarom, hogy ez az idióta Natalie tönkretegye a kapcsolatotokat, vagy akár a mi négyünk (gondolok itt Jesyre, Leighre, rám és rád ) barátságát - kelt ki magából Jade.
-Jóó... Nyugi.. Felfogtam - mosolyodtam el picit, és megöleltem barátnőmet. - Köszönöm Jade..
-Ugyan... Na gyerünk, szedd össze magad! Nem éri meg emiatt kiborulni! Szóval töröld le a könnyeidet és menjünk ki, mert a többiek már várnak ránk - biztatott és kicsit a mosdó felé bökött.
Én gyorsan rendbe hoztam a fejemet és kimentünk. A lányok a szökőkút mellett ültek és kávéztak.
-Perrie! - jöttek oda mind és megöleltek.
Megbeszéltem a lányokkal is az egészet és eldöntöttem, hogy mostantól nem igazán fogok nagy feneket keríteni annak, amit Natalie mond.



 
Sziasztoook! Remélem észrevettétek, az új kinézetet, és tetszik is mindenkinek! :)
Szeretném felhívni a figyelmeteket arra, hogy a héten csináltam egy Facebook csoportot a blog olvasóinak. Lépjetek be és mindent meg tudhattok majd, ami szükséges és mindig időben lesztek informálva arról, ha új rész van. A csoport megtalálható IDE kattintva.
Kommentelni ér! Puszii : -Szikraa.♥

1 megjegyzés: