2013. április 20., szombat

Chapter 10.~ Buli Zaynnél.

"Kicsit bealudtam a nagy zenehallgatásban, de valami egészen furi dologra keltem...."

Arra keltem, hogy valaki elkezd ugrálni az ágyamon, valakik pedig állnak fölöttem.
Amikor kicsit kitisztult az álomtól homályos látásom, láttam, hogy aki az ágyon ugrál, nem más, mint Jade, és akik fölöttem állnak pedig Jesy és Leigh.
-Mit kerestek itt??- kérdeztem fáradtan a szememet dörzsölve.
-Csak jöttünk, mert kíváncsiak voltunk rád. És mert csak úgy eltűntél a suliból, ezért még csak meg sem tudtuk beszélni, hogy ma este valami csajosat kéne csinálni. Szóval, itt vagyunk - huppant le fekvő helyzetbe mellém Jade.
-Ahaa... Lányok, tudjátok most éppen nem vagyok abban a kedvemben, hogy csajos estézzek - húztam el a számat.
-Azért jöttünk, hogy kicsit felvidítsunk, úgyhogy ha akarod, ha nem, ma jól fogjuk érezni magunkat.! - Leigh.
-Kénytelen vagyok elmenni veletek igaz??- kérdeztem unottan.
Válaszul mind a hárman egyszerre bólogattak.
-Remek! - forgattam a szemem és felültem - Mit akartok csinálni??
-Van egy házibuli Zayn-éknél. Oda megyünk, szóval nagyon öltözz ki!- Jesy.
Nagyon bírtam, hogy ilyen felváltva beszélnek.
-Na jó...- sóhajtottam és beadtam a derekam.
Mindenki az én ruha- és ékszer táramból válogatott.

Jesy Ruhája :


Legih Ruhája :


Jade Ruhája :
Perrie Ruhája :
-Muhahahaaa, indulhatuuunk!- pattogott Leigh izgatottan.
-Akkor go..- mondtam kevésbé lelkesen.
Amikor lementünk anyu halványan mosolygott.
-Látom sikerült meggyőznötök - állapította meg anyám a lányoknak.
-Igeen, úgyhogy még mielőtt meggondolja magát, elvisszük. Csókolom!- köszönt el mindenki nevében Jade.
-Szia anyu...- én.
-Sziasztok lányok!- intett utánunk anyám, miközben Jade, Jesy és Leigh, kipasszíroztak a bejárati ajtón.
-Remélem tudjátok, hogy most haragszom rátok...- mondtam tettetett duzzogással.
-Tudjuk, csak az a gáz, hogy nem érdekel. Figyelj, Pezzy, kellő mennyiségű pia után már nem leszel ilyen búbánatos - veregette meg a vállamat Jesy.
Én csak duzzogva ültem be Jade kocsijába.
Út közben már kicsit jobb kedvem lett. Mire odaértünk nagyjából minden olyan tényezőt kizártam a fejemből, ami megzavarhat abban, hogy jól érezzem magamat.
Bementünk egy hatalmas házba, ahonnan dübörgött a zene.
-Nézd csak, Pezz, ott van Harry!- bökött meg Leigh.
-Nem nagyon érdekel...- mondtam nyugodtan.- Inkább megyek hozok piát - zártam le és elindultam a pulthoz.
Rendeltem 4 vodka narancsot és odavittem a lányoknak.
-Miért nem érdekel Harry?- vonta fel a szemöldökét Leigh.
-Az mindegy. Egyszerűen csak kiborító, milyen dolgokat csinál - gyorsan megittam a piát. - Megyek és inkább táncolok..- motyogtam és bementem a táncoló tömegbe.
Fél óra és még két vodka után már nem nagyon érdekelt semmi. Táncoltam és ugráltam. Még csak azt sem tudtam, hogy a lányok hová keveredtek.
Egyszer csak két kezet éreztem a csípőmön. Megfordultam és Zayn állt velem szemben kezeit pedig még mindig csípőmön hagyta.
-Nagyon dögös vagy...- dicsért meg.
-Köszi - mosolyogtam rá. 
-Táncolunk?- kérdezett.
-Miért ne? - kérdeztem vissza és végigsimítottam oldalán.
Pár perc táncolás után Zayn a fülemhez hajolt.
-Baby...- csak ennyit mondott és keze a derekamról a fenekemre csúszott és erősen közelebb húzott magához.
-Kanos vagy Zayn?- kérdeztem nevetve.
-Minden alkalommal, amikor rád nézek - jelentette ki lazán.
A szívem gyorsan kezdett verni. Zayn szemébe néztem és az ajkamat harapdáltam.
Lehet, hogy csak a pia beszél belőle... De hát az ember részegen mondja meg az igazat. És Leigh is azt állítja, hogy szeret. És most már nem tagadhatom : én is szeretem.
Kezemet a tarkójára húztam és fejét magam felé löktem, ami azt eredményezte, hogy ajkunk össze ért és végre, VÉGRE valahára megcsókoltuk egymást.
Ajkaink teljesen egymásra illettek. Puha szája égette az enyémet. Ujjaim a fekete fürtjei között kalandoztak, és óvatosan Zayn alsó ajkába haraptam. 
-Na jó, most volt elég!- morogta és elszakadt tőlem.
Nagyon megijedtem, hogy valami rosszat csináltam, de még kérdezni sem volt időm, mert Zayn megfogta a kezemet és az emelet felé kezdett húzni.
-Hová megyünk?- kérdeztem izgatottan.
-A szobámba - válaszolt és lábbal rúgott be egy ajtót, amire az ő neve volt írva.
Beléptünk és amint becsukódott az ajtó, Zayn nekem esett.
A falnak nyomott, arcomat a kezébe vette és úgy csókolt. Lassan és szenvedélyesen. Amikor elszakadt tőlem, lázasan csillogó szemekkel nézett rám.
-Azóta várok erre, hogy először megláttalak - suttogta és a nyakamra cuppant és azt kezdte apró puszikkal behinteni. 
Én mélyeket lélegeztem és ismét hajába túrtam. Zayn a térdem alá nyúlt és felemelt. Lábaimat a dereka köré fontam. Zayn feljebb húzta a pólómat, majd teljesen leszedte rólam, melltartómmal együtt.
Ajka egy pillanatra elszakadt tőlem és végigmérte félmeztelen testem. A szeme barnából feketévé változott a vágytól. Visszatért ajkamhoz és nyelveink vadul játszottak.
Zayn ledöntött az ágyára, miközben én is lehámoztam róla a felsőjét.

Innentől rábízom a képzelőerőtökre. :$

4 megjegyzés:

  1. Waoh ez volt az eddigi legjobb részed *-* Csak kár hogy pont a lényegnél hagytad abba...De tetszett :) Ügyes vagy :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jo Enii...de miert megint Zayn???
    Egyebkent meg kurva joooo.....megint ilyen hamar hizd a kovit!!!♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  3. Enii, Enii, Enii... MIÉRT VAGY ILYEN JÓ ÍRÓ!?? Wáá. Hozd a kövit *------* <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vagyok jó íróó.. :| Legfeljebb rutinos. De nem vagyok jó! :c :D azért köszi mindenki :3 <3

      Törlés