2013. április 21., vasárnap

Chapter 12.~ Kaland Az Igazgatónál.

Leültem Leigh mellé és az igazgatónőre szegeztem a szemem.
-Nos, lányok, mind tudjátok, hogy miért is hívtalak ide benneteket -kezdte Mrs. Collins.
-Igen, tudjuk - válaszolt flegmán Natalie.
-Nat, szerintem vegyél vissza az arcodból, ha nem akarsz még egyet kapni -javasolta Leigh halkan.
-Pff...- húzta a száját Natalie.
-Nyugalom, lányok. Szóval miből is eredt ez a civakodás?- Mrs. Collins. 
-Abból - kezdtem én. - ,hogy én... Zaynnel csókolóztam a parkolóban és erre Natalie csak úgy felkapta a vizet. Odajött és elkezdett Zaynnek pattogni. És amikor arra került a sor, hogy én mekkora ribanc vagyok, akkor Leigh megjelent és először figyelmeztette Natalie-t, hogy fejezze be, de Natalie nem hallgatott rá. Aztán csak folytatta a mocskolódást és Leigh pedig képen törölte ököllel...- mondtam a végét nevetve.
-Azt ne hagyd ki Pezzy, hogy meg is téptem - röhögött Leigh.
A Pezzy név hallatán Natalie húzta a száját és forgatta a szemét.
-És te még erre büszke vagy Anne??- pattant fel nyávogva Natalie.
-Halálosan - gúnyolódott Leigh.
-Gratulálok -  morogta Natalie.
-Na jó, Leigh-Anne, fejezd be a piszkálódást!- szólt rá Mrs. Collins.
Meglepett, hogy Leigh-Anne-nek szólítja. Kíváncsi vagyok, hogy tegeződnek-e.
-Szóval, most akkor meghallgatom Natalie verzióját az egészről. Natalie? - fordult felé Mrs. Collins.
-Tudja Mrs. Collins, ez a lány azzal, hogy idejött kitúrt a barátaim közül. Első nap úgy rohant vele végig Zayn a folyosón, mintha valami vagy haverok lennének!- háborgott Natalie.
-Szavad ne felejtsd Natalie! Perrie, tudod, hogy hol van most Zaynnek órája? - kérdezte a diri.
-Persze. Együtt lenne fizikánk..-feleltem.
-Akkor megkérlek, hogy menj el Zaynért. Addig megvárunk.
-Rendben - bólogattam és elmentem Zaynért.
Egy emelettel feljebb volt a fizikaterem, úgyhogy elég messze van az igazgatóitól. 
Bekopogtam a terembe és benyitottam.
-Jó reggelt és elnézést. Zaynnel, szeretne beszélni az igazgatónő  - fordultam Zayn felé.
Zayn felállt és odajött hozzám.
-Köszönöm, viszlát - köszöntem el és becsuktam a terem ajtaját.
-Na mi van? - kérdezett Zayn, és összekulcsolta a kezeinket.
-Semmi. Natalie kever, de semmi különös. Mrs. Collins kihallgatást tart és az én történetem után most Natalie beszél. Utána meg vagy te, vagy Leigh. Viszont nagyon kíváncsi leszek arra, hogy Natalie, mit mond. Vajon van bőr a képén elmondani az igazat? - kérdeztem bazsalyogva.
-Sosem volt az erőssége az igazmondás - fújtatott Zayn.
Leértünk az igazgatóiba és még mindig egymás kezét fogva bementünk. Énnek láttán Natalie a fogát csikorgatta.
-Jó reggelt igazgatónő - köszönt Zayn illedelmesen és leültünk egymás mellé.
-Jó reggelt Zayn. Szóval Natalie, folytasd!
-Rendben. Szóval úgy csinált Perrie, mintha ezer éve ismerné Zayn meg a többieket. Aztán már múlt héten a védelmébe vette Anne, Jade és Jesy is. Anne a pénteki tesiórán megdobott engem a labdával....- itt én belevágtam.
-Szerinted mi a lényege a kidobósnak? Általában megdobnak a labdával, és nem halsz bele! Látod, a pénteket is túlélted - püffögtem.
-Ja. Túlélte. Sajnos - Leigh.
-Ott tartottam, hogy megdobott. Aztán meg még én voltam a rossz, hogy tűrtem, amit velem művelnek!- játszotta a szentet és sérthetetlent Natalie.
-Jajj Natalie! Fejezd már be ezt a mártír szöveget! Ők nem csináltak veled semmit. Te kezdted az egész hajcihőt azzal, hogy beszólogattál Pezz-nek - háborodott fel Zayn.
-Nyugalom Zayn - szorítottam meg a kezét.
-Ezek után pénteken buli volt Zaynnél, és nem tudom, hogy hogyan, de ez a kis csitri elcsábította Zaynt. És ma meg reggel láttam, hogy ott csőröznek Zayn kocsija mellett, és nem bírtam nézni, ahogy Perrie tönkreteszi Zayn életét, így odamentem. De Zayn is a védelme alá vette ezt a ... szóval ezt, én pedig próbáltam beszélni a fejével, de nem hatott rám, és egyszer csak hátulról megtámadott Anne - fejezte be a mondókáját majdnem sírva a kis Natalie.
Zayn összeszorította a szemét és úgy koncentrált arra, hogy ne ordítson.
-Natalie, te is nagyon jól tudod, hogy ez nem így volt. Mellesleg meg hosszú idő óta először, Perrie közel a legjobb dolog az életemben - Zayn.
Ez nagyon jól esett. Amikor kimondta, hogy én vagyok a legjobb dolog az életében, elmosolyodtam és a szívem vadul kezdett verni. Ettől az egyetlen mondattól, ha lehet, még boldogabb lettem.
-Fuu, de egy hazug vagy Natalie! Gusztustalan, hogy még az igazgató előtt is így hazudsz. Nem fogod tudni szarba keverni Perrie-t, mert a 3 az 1 ellen arány elég csúnya, szóval hiába próbálkozol, nem fog menni!- Leigh.
-Ezek szerint mindenki Perrie történetét tanúsítja? Mármint Natalie-n kívül?- Mrs.Collins.
-Én nem voltam itt, de biztos vagyok benne, hogy Perrie nem hazudozik úgy, mint Natalie -Zayn.
-Hát, akkor nem tudok mit mondani, mint hogy Natalie... a provokációd miatt még megfontolom a fegyelmi tárgyalást. Mellesleg még a szemembe hazudtál, úgyhogy az meg a másik, hogy nagyon örülj, hogy nem csapatlak ki azonnali hatállyal!
-Értettem Mrs. Collins - hajtotta le a fejét Natalie.
-Jól van gyerekek. Akkor menjetek órára. Sziasztok.
-Viszlát. - köszöntünk el és kimentünk.
Hárman egymás mellett mentünk, és Natalie a hátunk mögött battyogott.
Zaynhez húzódtam és mielőtt bementünk a terembe adtam neki egy rövid csókot.
Éppen amikor leültünk a teremben, kicsöngettek és mehettünk szünetre. Egész szünetben minket faggattak a többiek. Natalie teljesen ki volt közösítve.
Valahol sajnáltam, de mégsem. Nem volt méltó a sajnálatomra, és tudom ez borzasztó nagyképűen hangzik, de nem nagyon érdekel.
Leigh-vel egész nap jókat nevettünk. :D

Nap végén Zayn odajött hozzám.
-Haza vigyelek?- kérdezte.
-Hmm... ez egy alaposan meggondolandó kérdés..- hülyéskedtem.- Mert mi van, ha elrabolsz és többé nem látom a családomat és a barátaimat?- kérdeztem megjátszott félelemmel.
-Az legyen a legkisebb gond. De, ha jobban belegondolunk, tényleg fenn áll a veszély, hogy elrabollak - nevetett a nyakamba.
-Na látod! - nevettem én is.
-Amúúgy nem lenne kedved délután elmenni valahová?- kérdezett, miközben kinyitotta nekem a kocsiajtót.
-De! Hová?- vágtam rá.
-Nem tudom. Majd kitaláljuk - válaszolt Zayn, amikor ő is beszállt a kocsiba.
-Jó. Hazamegyek, gyorsan átöltözök és mehetünk valahová - adtam be a derekam és egész hazafelé úton vihogtunk Zaynnel... <3

1 megjegyzés:

  1. hát most mit mondjak na.....??
    megint csak csillagos ötös!!
    TÖKÉLETES!!! gyorsan hozd a kövit!! :D <3

    VálaszTörlés