2013. április 30., kedd

Chapter 18.~ Fizikai És Lelki Fájdalom.

A kis akciónk után Harry hazavitt.
Kiszálltunk a ház előtt, Harry nekidöntött a kocsija oldalának, és megcsókolt.
-Nagyon jó volt veled Pezz - súgta a fülembe.
Erre csak magamra erőltettem egy műmosolyt és elindultam a házunk felé.
Borzasztóan bántam a tettemet. Nem kellett volna lefeküdnöm Harryvel. Jó, nem mondom, hogy nem élveztem, mert nagyon is élveztem, de lehet, hogy ez volt életem eddigi legnagyobb hibája.
Nehezen vettem a levegőt és a szemfestékemet könnyek mosták le. Szerettem Zaynt. De Harry-t is. Nem tudtam, hogy mi legyen.
Sírva léptem be a házunkba.
-Szia kicsim! - üdvözölt anyu.
-Sz... szia..- léptem be a nappaliba zokogva és nem bírtam tovább.
Felrohantam a szobámba, magamra zártam az ajtót és sikítani kezdtem teli torokból.
-Gyűlölök, gyűlölök, gyűlölök élni!!!!!! - visítottam sírva, az öklömmel belevertem a falba és éreztem, hogy a kezemből folyni kezd a vér.
Lepillantottam a kezemre és valóban véres volt. Felszakadt a bőröm és ömlött a vér a kezemből.
-A rohadt életbe!!! - kiabáltam még ezért is és kirontottam a szobámból.
Lerohantam a lépcsőn és kerestem egy konyharuhát.
-Mi a baj Perrie? - kérdezte anyu, mikor még nem látta a kezemet. - Jézus úristen, mi a fenét műveltél??- kiáltotta el magát anyu aggódva.
-Beleütöttem a falba. De nem komoly - mondam és nyugodtan egy konyha rongyba csavartam a kezemet, amin 2 perc után átütött a vérem.
-Ha nem lenne komoly, akkor nem ütne át a véred a rongyon. Mutasd! - húzta el anyám a kezemet és leszedte róla az átázott anyagot.
-Istenem! Perrie, ez nagyon nagy seb! Ezt tuti össze kell varrni - fogta a fejét idegesen anyám. - Azonnal beviszlek a kórházba. Ülj be a kocsiba! - anyu.
-Nyugi már anyu, semmi bajom. Ez csak egy... kis karcolás - erősködtem.
-Ha kis karcolás lenne, akkor nem ömlene belőle ennyire a vér. Ülj be a kocsiba! - utasított ayám ellentmondást nem tűrő hangon.
Kiléptem az ajtón és Zayn ott állt.
Ránéztem és ismét a sírás kerülgetett. Nem mondtam semmit, csak lesütöttem a szememet szégyenemben és kimentem a kocsihoz.
-Pezzy! - jött utánam Zayn.
-Zayn kérlek... Hülye vagyok. Egy nem normális őrült.. - sírtam.
Zayn magához rántott és átölelt.
-Mi a  baj Pezz? - kérdezte, miközben erősen szorította remegő testemet.
-Az, hogy... Nincs még egy olyan idióta a földön, mint én - ráztam a fejemet.
-De miért? Azért mert összevesztünk a suli előtt? - találgatott.
-Azért is. Meg mert bolond módjára tönkreteszem a saját életemet - ekkor arcomat a tenyerembe temettem.
-Miért tennéd tönkre? - kérdezte végig simítva az arcomon.
-Zayn én.... Én borzasztó nagy hülyeséget csináltam - zokogtam.
-Mit? Csak nem akkora hülyeség - mosolyodott el picit.
-L...le... lefeküdtem Harryvel - nyögte ki végül félve Zayn válaszától.
Zayn elborzadva nézett rám. Ellökött magától és egy lépést hátrált.
-Mondd, hogy csak viccelsz! - kért.
Én csak nemlegesen ráztam a fejem.
-Hogy tehetted ezt Perrie? Miért? He?- kérdezte idegesen.
-Kérlek Zayn... beszéljük meg oké? -léptem felé és megfogtam a kezét.
-Miért Perrie? És a legjobb haverommal? Azt hittem, hogy szeretjük egymást - emelte fel a hangját Zayn.
-Ez így is van Zayn. Nagyon szeretlek! Kérlek... - kezdtem volna még egy mondatba, de Zayn kirántotta a kezét az enyémből.
-Hagyj békén jó? Felejtsük el egymást! - mondta és az ő hangja is eléggé remegett.
-Zayn, kérlek, ne, szeretlek! Szerelmem könyörgöm, ne tedd ezt velem! - kezdtem hisztizni.
Zayn nem mondott semmit, csak fájdalmasan nézett rám, majd elfordult és nagy léptekkel elindult valamerre.
-Zayn...- suttogtam magamnak, amikor láttam elmenni. - Szeretlek.
Anyám végig nézte ezt, mert már a kocsiban volt. Sírva beültem én is és anyám szó nélkül beindította a kocsit és a kórház felé vettük az irányt.
Megállapították, hogy a kezemet tényleg össze kell varrni. Ezt még az este folyamán meg is tették és 5 öltéssel elintézték.
Késő este értünk haza. Fent a szobámban megvártam míg anyám el alszik, én meg egy hirtelen ötlettől vezérelve felálltam az ágyamról. Meg volt mit akarok tenni. Tudtam, hogy hülyeség, de ebben a helyzetben nem láttam más kiutat...

4  komment után folytatom :3 
 Puszii : -Szikraa.<3

4 megjegyzés:

  1. Jézusom, Jézusom, Jézusom!:OO
    Béküljenek kiiii♥

    VálaszTörlés
  2. Basszus ez balami rohadt jooo lett. Siess a kovivel!!!!! :) <3

    VálaszTörlés
  3. atya éég..de jó lett..<3 nagyon siess:DD

    VálaszTörlés
  4. Te jó ég! nagyon jó lett siess kövivel :)

    VálaszTörlés