2013. május 9., csütörtök

A blog első Díja. *---*

Köszönöm a díjat!! Imádlak Fannikám! ♥♥

Szabályok:
1.) Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2.) A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
3.) 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4.) 11 embert meg kell jelölni és linkelni! (Nincs visszaadás/visszajelölés)

Magamról : 
14 éves, 168-170 centis lány vagyok. Hatalmas Directioner és Little Mix mániás. Ezek mellett még sok féle zenét szeretek/hallgatok. Például Guns N' Roses (ugye ezt a legendás bandát mindenki ismeri, de legalább már hallott róla), és imádom az ilyen hörgős rock, metál és deadcore féle zenéket is. 
Minden vágyam, hogy igazi, komoly író lehessek, és ennek érdekében próbálok is tenni. Vannak, akik szerint ez sikerülhet nekem. 
Nagyon szeretem a blogom olvasóit, és bármire képes lennék, csak, hogy írhassak nekik. Legjobb barátnőim Viki, Sacci, és Fanni! 
Kedvenc elfoglaltságom velük (a legjobb barátnőimmel) lenni, blogot írni, zenét hallgatni és imádok énekelni is.  Olyat is kaptam vissza, hogy ahhoz is lenne érzékem és van tehetségem, de én szívesebben foglalkozom az írással. 
Nem nagyon szeretem Taylor Swiftet, és csak 2 száma van, amit még talán elviselek. ( I knew You were trouble, 22)
Kedvenc zenéim: 1D- More than this, 1D- Rock me, 1D-Heart attack, Little Mix- Always be together, Little Mix- Change your life. 
Nos, ez volnék én. :DD ♥

1. Ki a kedvenc 1D tagod?
Zayn. De amúgy nincs kedvencem, mindenkit egyformán imádok. De talán Zayn az, aki a leglélegzetelállítóbb számomra. :)) ♥ 
2. Mi a kedvenc 1D számod?
Hát... More than this, Rock me, Heart attack éééés a They don't know about us. Csak azért vannak így kedvenceim, mert ezeket tudom a legjobban énekelni :3 ♥
3. Mi szeretnél lenni ha nagy leszel?
Író, vagy énekes :DD  De legeslegszívesebben író lennék :D
4. Hova mennél el legszívesebben?
Londonba!! *---* :DD Egyértelműű :3
5. Mit csinálnál most legszívesebben?
Aludnék, elmennék egy 1D koncertre, és írnék!!! *-*
6. Milyen telefonod van?
Sony Ericsson XPeria X8
7. Voltál már valaha külföldön és ha igen akkor hol?
Voltam...  Horvátország, Szlovákia, Ausztria, Románia :DD
8. Te neked szimpi volt Haylor?
HÜLYE VAGY?! NEM!!! Taylor teljesen rá akaszkodott Harry-re, és szegény srácon látni lehetett, hogy unja a nőt.. -__-

9. Mi a kedvenc filmed?
Felhők fölött 3 méterrel :DD
 
10. Csak írsz vagy olvasol blogokat is?
Természetesen olvasok is. Rengeteg blogot olvasok :D

11. Milyen álmod volt már a fiukkal (ha volt akkor egyet mesélj el, amit szívesem el mondasz nekünk is)?
 Hát.. Egyszer elmentem egy 1D koncertre mint V.I.P. és összehaverkodtam Niallel. A többi srác le se szart, de Niall fogalakozott velem. Egyszer elvittem a szüleimhez, és mindenki nagyon megkedvelte, a bátyámmal meg legjobb haverok lettek. Aztán Niall is elvitt a szüleihez, akik azt hitték, hogy Niall barátnője vagyok, de tisztáztuk a dolgot. Aztán valahogy tényleg összejöttem Niallel, és itt azt hiszem felkeltem.. :// :D 

Küldöm :

2 megjegyzés:

  1. Whoaa*_* Tisztára hasonlít a személyiségünk!!:D Úristen...:O Mellesleg imádom a blogod,bár csak ma délután kezdtem olvasni,de nagyon megfogott és tehetséges is vagy!!Sok sikert a kövi részekhez!

    VálaszTörlés