2013. május 3., péntek

Egy kis valami! :))

Először is nagyon nagyon hálás vagyok nektek. Az előző blogomnál nem volt ennyire hálás közönség, de ti valami elképesztőek vagytok! Minden részhez, amit kiteszek néhány órán belül megvan minden kommentár, amit kérek, sőt még több is. Hihetetlen, hogy ekkora lelkesedéssel és élvezettel olvassátok a blogomat.
Amikor elindítottam ezt az egészet, nem gondoltam volna, hogy ekkora sikerem lesz. Írni is csak kíváncsiságból kezdtem. Aztán egyre inkább belerázódtam és azon kaptam magamat, hogy mindenhova írok. Lehetett az füzet, könyv, papír, akár egy doboz üres fele. Lassanként szenvedélyemmé vált az írás és nem bírtam ki egyetlen egy napot sem anélkül, hogy ne agyaltam volna a blogomon.
Márciusban nekiláttam ennek az újabb blognak és nagy lelkesedéssel írtam meg az első néhány részt. Aztán jöttetek ti. Egyre több és több olvasóm lett, akik mindenhez kommenteltek. Imádtam látni, hogy éppen csak felteszek egy részt, és már érkezik is rá a kommentár. Most is nagy boldogság ez.
Amikor kapok egy e-mailt, amiben egyikőtök azt írja le, hogy mennyire szeretitek a blogot és várjátok a következő részt, akkor szinte a felhők fölött érzem magam.
Egyszer (azt hiszem az előző részhez) kaptam egy olyan kommentet, amiben a kommentelő elmondta, hogy szerinte ez a legjobb blog, és imádja, és ami nagyon megdöbbentett az az volt, hogy eddig minden részét kinyomtatta. Ebbe hihetetlen belegondolnom is. Sosem sejtettem volna, hogy egyszer valakinek annyira fog tetszeni a blogom, hogy minden részét kinyomtatja magának.
Nem vagyok képes felfogni ép ésszel, hogy mennyire odaadóan olvastok minden részt. A jószívű és aranyos komijaitok láttán pedig mindig elfog az öröm és a sírás határán vagyok, annyira jól esnek a dicsérő szavak.
Én is olyan örömmel és energiával írom meg mindig a nektek szánt részeket, mintha egy adrenalin löket csapott volna meg. Tudnotok kell, hogy azért hozom mindig olyan gyorsan a részeket, mert csak rátok gondolva nagyon sietek mindig.

Nagyon nagyon nagyon imádlak titeket! Ezer puszi és ölelés  :-Szikraa.♥♥♥♥

2 megjegyzés:

  1. I love you Djágaszáááág!!! <3 <3 Nagyon nagyon szeretjük a blogodat, és van is miért. Csodálatos! We Love You Enikő! <3

    VálaszTörlés
  2. Hát igen!:D Minden erőnkkel azon vagyunk, hogy megsirassunk téged;3
    Mindenesetre komolyan elképesztő, amit művelsz! Csak gratulálni tudok az eddig elértekhez!:)
    Remélem soha nem hagyod abba, hisz jól megy! Sőt!;3
    Puszillak, innen az Isten háta mögül, valahonnan Szerbiából:D :** ♥

    VálaszTörlés