2013. május 10., péntek

A blog második Díja! *-*

A Díjat nagyon szépen köszönöm Sacci-nak!! ♥♥

Feltételek.:
1. Alapkérés miszerint köszönd meg a díjat attól, akitől kaptad!
2. Tedd ki a díjat az oldaladra akármilyen formátumban, hogy mások le tudják menteni
3. Válaszolj a kérdésekre, amiket kérdeztek tőled.
4. Küldd tovább maximum öt tehetséges blogírónak!


Kérdések, amiket kaptam  :
1. Hány blogod van? Szeretnél többet?
 Jelenleg éppen 9 blogom van, de abból kb csak négyet írok minimum heti rendszerességgel :DD És igen, már most meg van, hogy mi lesz a következő blogom alapsztorija. Mindent papírra vetettem. *-*

2. Szerinted mennyire sikeresek a blogjaid?
Hát ez ( *~•Change My Life•~* ) sikeresebb minden eddigi blogomnál. Mármint... van az a *KE* sztoris blogom, az még ennél is sikeresebb, de ez az egyetlen nagyon nagyon sikeresnek mondható folytatólagos történetes blogom :DD
 
3. Életcélod?
Író szeretnék lenni. Lehet az újság, regény, könyv, akármi, de mindenképpen írással szeretnék foglalkozni. Vagy talán még max énekesi karrierre gondoltam. :))
 

4. Írtál már verset?
Írtam, és kerületi első helyezett lettem vele egy versenyen :D

Én kérdéseim :

1. Ettél már Oreo-t?
2. Írj magadról néhány sort! 
3. Kedvenc előadó? Miért? 
4. Van olyan dalszöveg, amit már ezerszer meghallgattál, de sosem tudtad megjegyezni a szövegét? 
5. Ha most azonnal elmehetnél 3 helyre akárhová a világban, akkor hová mennél? 

Küldöm a díjat :


Megint majdnem ugyan azok, mint akik az előzőnél, de nem baj! :D Köszönöm szépen! ♥-Szikraa.♥

3 megjegyzés: