2013. május 28., kedd

Chapter 37. ~ Party Hard!

Bocsánaat, hogy, csak most hoztam, de azért itt van! Jó olvasást!! :3 ♥

A kis kalandunk után a mosdóban összeszedtük magunkat és kiléptünk a mosdóból.
-Hát ti meg merre voltatok? Égen-földön titeket kerestünk! - lépett elénk Jesy.
-Öhm... Csak.. Dolgunk volt - intéztem el. - De minek kellettünk volna? - kérdeztem.
-Leginkább te. Van egy ötletünk a lányokkal és talán te is benne lennél. Zaynt meg a fiúk keresték - Jess.
-Szuper - Zayn.
-Amúgy tényleg hol voltatok? - vonta fel kérdőn a szemöldökét Jesy.
-Ööö... Az most mindegy - nyeltem nagyot. - Keressük meg a lányokat és mondjátok el nekem azt a hatalmas ötletet! - karoltam Jesybe.
-Én meg megkeresem a srácokat - mosolygott Zayn és a másik irányba indult.
-Szóval az az ötletünk van, hogy az after party-n énekelhetnénk valamit - állt elő az ötlettel Jess.
-Na nem. Nem égetem be magam - tiltakoztam.
-Nem fogsz beégni! Nagyon jól énekelsz! - Jess.
-Nem Jesy. Ma biztos, hogy nem. És nem itt - ráztam a fejemet és tovább mentem.
Ezek után a díjátadó nagyon jól ment. Taylorral sokkal jobban összebarátkoztam és nagyon megkedveltem. De ennek ellenére még mindig úgy gondolom, hogy hihetetlen, hogy éppen én vagyok olyan szerencsés, hogy személyesen megismertem Taylort.
A Brit Awards lezajlása után mindenki egy kicsit távolabb lévő Soho London szórakozóhelyre indult mindenki, aki jelen volt a díjátadón.
-Lányok! - szólt utánunk Taylor, amikor már csak néhány ember volt a díjátadó helyszínén.
Mi érdeklődve visszafordultunk, mire Tay elmosolyodott.
-Nem öltözünk át? Nem akarok hosszú estélyiben bulizni... - Tay.
-De mi meg nem hoztunk váltóruhát - Jade.
-Az öltözőm teli van ezerféle ruhakölteménnyel. Válogassatok ti is valamit és menjünk abban.
-Komoly? - tátottam el a számat.
-Persze! Csak siessünk, mert bezárnak minket! - mondta Tayl és az öltözője felé kezdett húzni.
 -Azt a rohadt! - csodálkozott Leigh, amikor beléptünk a fényűző öltözőbe.
-Na ott a szekrény. Menjetek keressetek valamit nyugodtan. Nekem már ki van készítve a ruha, csak át kell öltöznöm - hagyta ránk Taylor, mi pedig kinyitottuk az elképesztő méretű szekrényt.
-Minek egy díjátadó öltözőbe ennyi ruha? - vonta fel a szemöldökét Leigh.
-Ahányszor kedvem támad átöltözöm. Arra kell - nevetett Taylor.
-Hát jó - Leigh.
Gyorsan kiválogattuk a ruháinkat és mindenki fantasztikusan nézett ki.
Rajtam egy nagyon mini sötétkék, flitterektől csillogó hátul a derekam közepéig kivágott ruha volt. Cipő pedig valami hozzá illő kék, magas topánka.
A lányok is mindennel elkészültek és indultunk a Soho London-ba.
-A srácok már ott vannak - mondtam, amint letettem a telefont Zaynnel.
-Remek! Akkor húzzunk bele kicsit! - biztatta a sofőrt Tayl.
A sofőr beletaposott a gázba, így hamarabb odaértünk, mintha gyök kettővel kellett volna végig araszolnunk a városon.
Mikor megállt a kocsink, Zayn pont kint dohányzott a pub előtt.
-Szia Szépség! - ölelt meg, amikor meglátott.
-Szia Badboy! - csókoltam meg én.
-Bemegyünk? - kérdeztem, amikor eldobta a csikket, ami a kezében volt.
-Mehetünk! - feleltem mindenki nevében és elindultunk befelé.
Zaynt még lazán beengedték, lévén, hogy ő onnan jött ki, de minket megállítottak.
Taylor előre lépett és rámosolygott a biztonsági őrre, aki, mintha tudta volna, hogy mi a szitu, beengedett bennünket és kezdődhetett is a bulizás!
***
Éppen Taylort kerestem, hogy elkérjem a számát, mert menni készültünk. Későre jár és meg Harry-t is össze kell valahonnan kaparnunk, mert már csak ő hiányzik. 
Még mindig rengetegen voltak annak ellenére is, hogy hajnali 3 volt. A sztárok aztán tudnak bulizni...
Mindenki körbe-körbe járt Harry-t keresve én pedig Taylort. 
Megdöbbentem, amikor megtaláltam. 
Éppen HARRY karjaiban ült és nagyban csókolózott a göndörkével. 

Teljesen elképedtem. Taylor alig 4-5 órája ismeri. Vagy még annyi sem, hisz senki nem mutatta be őket egymásnak.
Tőlük kb 2-3 méterre megálltam és vártam, hogy befejezzék a smárolást. 
Éppen csak elhúzódtak egymástól én oda léptem. 
-Te meg mit képzelsz? - szólaltam meg olyan féltékeny hangon, mint Natalie. Kicsit fura volt. 
-Mit képzelnék? - Tayl. 
-Miért smárolsz Harryvel? - kérdeztem és a szívem ezerrel dobogott.
-Mert jó pasi - nevetett Taylor. 
-Ja, bocs - képedtem el. - Harry, gyere, mennénk haza - fordultam a Casanova göndörhöz. 
-Ajj... - sóhajtott és imbolyogva fel állt.
-Bocsi Taylor, de most el kell mennünk. Majd beszélünk, csak kövess vissza Twitteren - intettem oda neki. Már nem is volt olyan hű, de fontos számomra, hogy elkérjem a számát.
Kivittem Harry-t a limóhoz. Elég viccesen nézhettünk ki... Két részeg hülye gyerek cipeli egymást. Mi megint alkottunk... Úgy vagy Perre. Így kell ezt - dicsértem magam belül szarkasztikusan.
-Na itt vagytok jómadarak - kiáltott fel a teljesen józan Liam. 
Azért volt teljesen józan, mert van valami a veséjével. Azt hiszem talán csak egy van neki kettő helyett.
-Üljetek be a kocsiba a többiek mellé! - utasított minket apukásan Li és én meg csak nevettem rajta. 
Ahogy beszálltam megakadt valamiben a lábam és egyenesen Zayn ölében landoltam vihogva.
-Bocsi Édes - nevettem, mert fejemmel kicsit erősebben érkeztem a kelleténél Zayn legérzékenyebb pontjára, amitől Zayn állkapcsa megfeszült és szemei kikerekedtek..... Lehet, hogy fájt neki...
-Semmi baj Pezzy - nyögte elfúló hangon és hangosan kifújta a levegőt a száján. 
Az út további részét végig röhögte mindenki. Kicsit sokat ittunk. Egyedül Leeyum ült mindenkit éberen figyelve, mint egy apuka, akinek mind a 8 gyerekét kordában kell tartania. 
Az út nagyon rövidnek tűnt, bár lehet, hogy ez a hangulatomnak is köszönhető. 
Kiszálltam a limuzinból, ami egyenesen a házunk előtt állt meg. Ezúttal Zaynre dőlve botorkáltam be a házunkba. Ő sem volt annyira részeg, mint én. Muhaha. 
Az ajtó nyitva volt. Gondolom anyámék várták az érkezésem. 
-Jó estét kisasszony és Zayn! - lépett elő a sötétből anyám, aminek hatására majdnem megállt a szívem.
-Szivasz anyuu - nevettem és megveregettem anyám vállát. - Én megyek aludni, mert nagyon ki vagyok bu... - tüsszentés. - kva - nevettem még jobban már megint. 
-Egészségedre Szépség - Zayn.
-Egs Perrie. Na jó. Menj aludni! Majd holnap elbeszélgetek veled - anyu. 
Mi egy szó nélkül felvonultunk a szobámba. Mindketten beborultunk az ágyamba és egymást átölelve elaludtunk....



Ismét csak nagyon röstellem a sok késést, csak ez a hetem meg a TZ-kről szól, úgyhogy... magolásra vagyok kényszerítve.Ahogy tudok sietek a következővel! Komizzatok!♥
Csókocskák és ölelésecskék : -Szikraa.♥

U.i.: Kérdezzetek Ask.fm-en! :D ^^ http://ask.fm/StudtEnii

1 megjegyzés: